Missie

Iedereen in beweging krijgen naar gezond(er) leven.

Visie

Onze maatschappij geeft ons alleen maar meer keuze. Dit levert enorm veel stress op, terwijl de basis zo simpel is. Een leefstijl met (puur) gezonde voeding, voldoende beweging, met ruimte voor extra’s.

Goede Lijn

De Goede Lijn methode bestaat uit drie elementen: aandacht voor voeding, coaching en lichaamsbeweging.
Naast gezond eten, zijn een goede conditie, genoeg slaap en balans in je inspanning en ontspanning van groot belang voor een gezonde leefstijl.

Voeding

Voor een Goede Lijn draagt de boodschap puur, onbewerkte en gezonde voeding.
Voeding Goede Lijn

Beweging

Naast gezond eten is een goede conditie van groot belang voor een gezonde leefstijl.
Beweging Goede Lijn

Coaching

Jolanda is coach, gespecialiseerd in leefstijl en gedragsverandering.
Goede Lijn methode

Hoe weet je wat gezond is?

Is gezond eten volgens de schijf van vijf?
Is gezond eten wat fabrikanten ons vertellen?

Valt het je ook op dat steeds meer mensen allergisch zijn? Er zijn een hoop onduidelijkheden in voedingsland.
Hoe weet je wat gezond is? We willen een gezond eetpatroon, wat is dat eigenlijk?

Dat er geen dieet is dat blijvend werkt weten we al, dat we de extra’s eigenlijk moeten laten staan ook al, dat hormonen een grote rol hebben kunnen we ook volgen.
De Goede Lijn methode biedt uitkomst:

- Je leert in stappen gezonder, puur eten (zonder pakjes en zakjes), etiketten lezen - Je leert optimaal voor je lichaam zorgen - Je leert over voeding en de effecten ervan op je lichaam - Je leert beter en bewuster eten binnen je eigen leefstijl - Gezond eten is niet alleen goed voor je, het is ook leuk! Neem contact op
Voor een Goede Lijn logo
Jolanda Abma
Voor een Goede Lijn Methode